lördag 4 juni 2011

Salsa och lite down step

Ojoj vad skönt det är att vara ledig. Här sitter jag i soffan hos min kära väninna Johanna*. Kvällen igår var grym och mysig. Det började med förfest på Johannas balkong med hennes vänner. det var nästan så mysigt att jag inte ville gå därifrån, men jag visste ju vad som väntade så jag drog iväg mot salsan. Jag hade så rätt, även fast jag nästan hade glömt hur roligt det var!! Svetten rann och leedet var brett. Fick en fin komplimang om mina ben (hade mina korta shorts som jag inte varit bekväm i på länge) igår också av en gammal väninna. Hon visste inte att det var jag men hon berättade att hon sagt till sin vän att jag verkligen hade ben om kunde bära upp shortsen!
Kändes så gött!
Dagenefterfotosammasminksomgårdagenochlitetröttkanskemenglad.

Men det som kanske inte har gått så bra är maten. Igår blev det korv och popcorn och alkoholfria drinkar (går inte att dansa med alkohol) med massa frukt och gottis.  Dagen idag började med korv igen, men jag orkar verkligen inte bry mig. Idag är en riktig slappdag och en dag då jag bara tänker att njuta. Det är jag värd!


Sen blir det till att hoppa upp på banan imorgon igen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar