onsdag 14 september 2011

Dagens Ugn!

Nu måste jag börja skriva ner alla recept för annars glömmer jag bort dem!
Idag är det matlådegöra igen. Fick en liten idé ifrån halvåtta hos mig. Förra veckan tror jag det var de gjorde inbakad fisk i små knypplen. Så jag måste prova;
Om det blir bra kommer recept.

Annars har dagen idag gått förvånansvärt bra. Jag lyckades missa ett mellanmål så det blev 5 timmar emellan målen. Och sen så blev då också mitt mellanmål inte så gott, varm kesella är inte det bästa. När jag käkade mellanmålet satte jag mig på tåget, somnade som en stock efter och vaknade som en zombie. Insåg när jag kom hem att jag inte kunde äta middag för då skulle träningen bli för sen. Så i med ett knäckebröd, lite lime i vattnet och kaffe. Trodde helt ärligt att det skulle bli ett skitpass, tänkte; " Nu gör jag bara det här så det blir klar't".
Väl där körde jag skiten ur mig själv, riktigt förvånad blev jag. Tror att det beror på att man har tid att hålla. För då kan man inte sitta och fundera på hur jobbigt det är! 
Imorgon ska jag äta ute för första gången, för jag kan nämligen inte ha med så mycket packning till skolan, för jag ska springa 2 km till mitt jobb och kommer inte hem förns kl 22. Spännande. Måste fixa någon som kan ta med matlåda som ska på min klass.. någon frivillig?:) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar