måndag 12 september 2011

hoppas på bättre tider

Japp, för ikväll gäller det och just nu känner jag att jag helst bara vill gå och lägga mig, låtsas att jag har gått underjorden. Nervositet för att stå inför folk brukar inte vara något jag har svårt för, men när man ska hålla reda på en hejdundrans massa så kan det blir svårt, och nästan lite roligt om det går riktigt dåligt.

Men jag tänker bjuda på det har jag bestämt. Det går inte att göra mer än bort sig. Det jag oroar mig för mest är utfallslåten då den är riktigt jobbig. Jag kan ju inte stå längst bak och inte orka de sista 3 utan nu måste jag orka alla. Spännande.

Gjorde en god chiliconcarne idag. Ska bjuda med mig av receptet och dela med mig hur min undergång gick senare. Nu in i låtarna och takterna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar