torsdag 1 september 2011

Målen blev tydligare

Då jag nu haft mina underbara elever under hela kvällen. Träffade ett nytt gäng nivå 1 och gamla godingar som går nivå 3. Jag jobbar som Poledanceinstruktör, för de som inte vet. Så jag undervisar i dans och akrobatik kan man väl säga. Så ikväll var det första klassen efter sommaren och hejdundrans vad det märktes!
Innan sommaren hade jag precis avslutat FF och tänkte satsa på SM i poledance men, fick lite varningsignaler som sa att jag inte skulle stressa fram detta. Det gjorde att de målen jag hade då inte blev och jag gjorde aldrig några nya när det gäller träning. Hoppsan så stod jag här igen och ska göra FF.
Idag kände jag hur jobbigt allt var när jag skulle undervisa, inte alls som innan sommaren.
                                 [jag på Get Away rockfestival i sommras]

Så det gör mig fruktansvärt pepp att träna stenhårt denna månad!
Mina mål är alltså att bli så stark, men ändå smidig som möjligt för att kunna göra riktigt avancerade trick på stången. Mitt mål är även att sätta igång mig själv att skapa hållbara rutiner kring mat och träning. Sedan är det ju faktiskt så att jag vill se mina magmuskler denna gång och det betyder att jag ska ge hundra och lite till!

Dagens mat har varit bra, lite sen middag kl 2215 bara men jag laihop kvällsmålet och middagen. Träningen har bara blivit undervisa i Poledance samt långprommis med Cajsa. Hoppas att jag är frisk nog imrogon för konditionen och köra i gång ordentligt! Annars blir det stenhårt gympass!
Pepp så in i norden att jag är. Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar