tisdag 6 september 2011

Goomorron gomorron!

Har haft en helt underbar morgon som jag inte orkar alls. Klev upp 0630, intog frukost halvsovande för att dra till gymmet 0700. Väl där väckte jag mig själv på löpbandet med massa go musik.
Träna utav bara tusan och nu har jag fixat min pulsklocka också så nu ser jag exakt hur min puls mår och när jag är på 85 % av maxpulsen. Det gjorde det mycket lättare för mig att slappna av och springa på. Efter blev det snabbdusch, pallra mig hemåt för att äta äggen som jag inte åt innan och för att dra till tåget mot skolan. Så nu sitter jag på tåget. Känner mig sjukt nöjd, både över att jag tränat så bra och för att jag planerat och packat så bra så allt gick som en dans!  Sjukt jobbigt att kliva upp men lätt vär't.
Jippidoe vilket humör jag fick! Tänkt vilka effekter lite rörelse kan ha!
Sen har jag gjort ännu mera mat, lådor för hela veckan. Idag ger jag mig själv helt klart en klapp på axeln.


Inte ligger då jag på latsidan idae int!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar