tisdag 20 september 2011

PEPp!

Yes, och godmorgon. Jag ska snart iväg och träna, ska hålla i mitt fantastiska afropass och jag känner mig pepp så in i norden!
Jag vet nämligen att det inte kan bli mer än bra... att hålla klass ger mig så mycket energi.  Att se hur man ger allt på ett pass och kunna leda dem till att göra det lilla extra det driver verkligen mig!
'Nu är det snart slut, japp så är det faktiskt och jag vill att ni som kör FF för första gången tar till vara på dagarna nu, för även att man känner sig tung och trött nu så kommer dagarna gå fort och när det är några dagar kvar och då vill man nästan inte att det ska ta slut!

Själv är jag också jätte trött i kropp och knopp. Har haft en tumultande helg men som tur är så har jag haft mat och träning som en stadig struktur i mitt liv. Just bara därför ska jag strukturera in mitt liv ordentligt de sista 10 dagarna så jag kan fokuser och satsa allt men nu så ska jag skaka av mig lite negativ energi!
och låtsas att det är sommar igen. Även fast det är mysigt med höst så är jag nog mer en sommar och vinter människa, antingen eller, eller hur var det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar