måndag 12 september 2011

klar't å betar´t!

Japp nu äre klar't. Jag har gjort mitt första bodypumppass och det gick precis så bra som det skulle;
Jag säger till gruppen att vi ska göra en övning under den specifika låten och visar den innan för att demonstrera hur. Sen glömmer jag helt bort den så den blir aldrig av. Jag ropar nu är vi klara som jag tror är slutet av låten, men då fortsätter låten... jag babblar för mycket (suprise) så jag drar över tiden. Ja vad ska man säga, det kan inte gå rätt till alla gånger. Jag hoppas att det blir bättre nästa gång. För jag kan ju inte sluta nu, det blir ju värsta nederlaget. Slutar man saker ska man sluta på topp. Fake it till you make it, eller hur var det?
Har bestämt mig för att skratta åt det. Ingen idé att göra nått annat. Bara göra det bättre.
jag, precis hemmkommen ifrån passet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar