fredag 2 september 2011

nä men nu får man ta och skärp sig!

I och med att man har varit sjuk en längre tid så vet man inte riktigt om det är jag som har dålig kondis eller om infektionen är kvar i kroppen fortfarande. Lite frustrerande när man ska köra hårt nu. Märker att jag nästan inte vågar och gör det som en liten ursäkt för att inte ta i så mycket. Idag blev det långprommis inte alls så farligt måste jag säga, dock träningsvärk sedan gårdagen. Sedan körde jag och nötte BP-passet som jag ska köra för första gången om en vecka (lite små panik)!
Men jag känner mig som en mes, på riktigt. Jag kunde ha kört slut på mig med dessa övningar, men inte då!
Tror att jag har hamnat i det där träsket där man vet vad man har klarat förut och inser att man inte alls har kvar samma styrka. Ger lite små upp, för det känns inte så motiverande att börja om igen. Men detta som är så bra med FF, jag måste och jag har bestämt mig. Utmana mig själv fysiskt är vad jag ska göra, varje dag! Imorgon skall jag köra 100% nu borde jag vara frisk!


Kul ändå på gymmet, träffade en tjej som höll på att lirka med sin iphone och så såg jag överaxeln att det var minsann fitnessfighten! Självklart pratade jag med henne och det visade sig att en jobbarkompis till mig som jag berättat för om FF, dragit med sin polare och kör också denna månad, så kul! Speciellt roligt när man känner sig lite mer inne i Gemet. Hoppas jag ser henne och min kollega fler gånger så jag kan puscha på dem! 
Nä imorgon har jag skrivit upp ett schema hur dagens skall se ut för att få ihop allt. Så imorgon blir det faktiskt hamburgare till lunch, det kommer ungefär se ut såhär>
Mer om det imorgon!  
Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar