tisdag 6 september 2011

hur ska det här gå?

Jag sitter och äter makrill, jag som inte ens gillar makrill! Jag skiter i det, har precis kommit hem ifrån ett grymt afropass och är helt slut. Nu vill jag helst bara sova, men jag har alldeles för mycket runt om kring mig. Det betyder att det är stökigt. Så mycket att jag inte vet var jag skall börja. Snart kommer finbesök och då vill man ju ha fint! Hur får man allt att gå ihop?!

Jag känner att jag blir starkare men jag känner inte att det händer något med kroppen. Frågan är om jag gjorde det förra gången vid den här tiden? Vet att det hände ganska mycket för mig efter 10 dagar. Lite farligt är det eftersom jag kommer att jämföra med det resultatet. Ähh jag ska nog bara coolaner lite och se vad som händer. Jag kan ju inte göra mer än vad jag gör!
Näpp nu ska jag powerstäda! Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar