torsdag 15 september 2011

Otur eller vad var det?

God morgon, idag är inte huvudet med mig. Eller som andra vill kalla det, otur.
Morgonen började med att jag brände äggen så att de inte gick att äta. När jag cyklat ifrån hemmet inser jag att jag glömt alla mina mellanmål. Väl framme vid station så hoppar kedjan på cykeln och jag får olja på min fina jacka. När jag väl sätter mig på tåget inser jag att jag glömt mina glasögon och anteckningarna som vi ska använda oss utav idag.. Hur ska denna dag sluta? Men eftersom jag är lite van så har detta inte "drabbat" mig utan det är bara så, ibland går det inte som man vill och det är inget att hänga upp sig på! Det är bara göra det bästa av situationen och skratta åt det!

2 kommentarer:

  1. Men det där känner jag igen. Glad att se att det finns fler som har en virrig hjärna ;)

    SvaraRadera