torsdag 22 september 2011

Prutt?

Min mage är "gasig" som det så låter fint. Gårdagen kanske inte var den bästa med att äta upp ett halvt tuggummipaket, men ska man hålla sig vaken när man kör är det mitt bästa tips, kaffe och tuggummi!

Efter att ha varit vaken i nästan 20 timmar så däckade jag tillslut igår. Sov till kl 11 och har nu inte gjort något annat än ätit, tränat, ätit, promenerat, ätit igen och nu ska snart åka och ha mina fantastiska elever på poledancningen.
Jag tänkte att jag skulle ta lite bilder, känner att jag har lite dåligt med det så vi får se vad som snart kommer upp!

Nu börjar FF snart ta slut och jag känner att jag inte riktigt har lust med det. Klart man tänker på vad man ska äta efter, men jag känner mig inte riktigt klar. Funderar på om jag ska köra 6 mån programmet efter, är det någon som har provat det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar