söndag 11 september 2011

stress

Stress är varken bra för knopp eller kropp. Jag har gått och varit stressad hela veckan och det tror jag skadar min satsning på att vinna FF. Jag har nämligen haft svårt att sova. Har lyckats få ihop 6 timmar varje natt, men jag tror att optimalt för mig är 7-7,5. Jag har stressat för alla saker som jag ska göra, men framförallt det som händer på måndag. Jag ska ha mitt första Bodypump pass, själv. Jag känner mig inte alls förbredd, men det kommer jag nog aldrig göra. Men jag är så fruktansvärt nervös!

Men efter att ha haft ett par underbara dagar med min bror och hans sambo så somnade jag och vaknade inte förens 11.30! Så skönt att få sova ut. Jag har verkligen fått njuta och bara vara och det känns så bra. Nu ska jag snart springa på gymmet, idag med ny deltagare. Ska bli kul att visa hur ett fustrapass går till:)

Vägde mig igår och det blev -2 cm och 0,6 kg. Inte alls så mycket som förra gången, men då ska man veta att jag precis samlat på mig vatten inför kvinnoveckan. Så jag är nöjd!

skärgården igår. Ser ni lillfisen längst ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar