fredag 23 september 2011

Gottis

Idag har varit en sådan dag då jag bara velat ha choklad med kaffe. Tyvärr blir det inget sådant förens om ett halvår. Nä för det är ju faktiskt så att jag bestämde och tog i hand på att inte äta godis på ett år. Egentligen skulle jag kunna bryta det då det bara är ett lovord till mig själv, och egentligen har det inget med att göra att vara nyttig. Mer att jag är så blodsockerkänslig och tycker mycket om sött = jag är trött hela dagen när jag äter gottis. Så vill jag, kan jag bara sätta i mig en godispåse. Men det vill jag inte. Det har blivit mer ett vad i mig själv att bevisa att jag har den diciplin att låta bli. Vi får väl se. Just nu tycker jag att det är rätt fånigt vad till mig själv. Som en utav mina vänner sa "När man är ung ska man passa på att njuta av det goda".
Har faktiskt inte varit så sugen som jag är idag på länge, märks det att det är slutet på FF?
Japp... sista spurten nu! Heja heja!

Sen så är det så att jag får äta hemma bakade bakverk. Så ni lär få några recept när det är slut, eftersom jag älskar att baka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar