onsdag 4 maj 2011

Afro = energi !

Nu sitter jag här och har precis kommit hem från en full dag med företagsekonomi (tenta på fredag). Ska slänga i mig lite mellanmål för att sedan dra vidare till gymmet för att instruera lite afro.

Jag är alltså instruktör i afro på gymmet och det jag lär ut är att glömma bort att man ska vara och röra sig snyggt. Bara släppa hela skiten och dansa fult helt enkelt, det är knepet för att få en riktig rolig och bra kondisträning utan att tänka på det. Tycker alla ska prova ett afropass, men blir ni besvikna prova en annan instuktör. För det har jag förstått att instruktör är A och O, finns det ingen energi i insturktören så får man ju ingen energi själv. Eller är det någon som säger emot?
Jag gillar verkligen mitt extra jobb och när jag kommer ut ifrån salen är jag upprymd utav ny energi så jag tänkte passa på och köra en den andra träningen efter. Så idag ska jag utmana springbandet, det blir spännande då jag tycker att det är det tråkigaste som finns. Man kommer ju ingen vart!

Går dagen var tung, jätte mycket och träningen blev sen runt 9 på kvällen. Det var mössa på som gällde igår men blöt blev jag! Efter träning satte Jonte igång med mat för matlådor, fisk blev det. Skeptisk var jag, eftersom jag inte har ätit mycket Jonte gjort. Förutom typ korv och macaroner. Men oj så gott det blev! 

Så här såg det ut på min lunch i skolan, snacka om att jag blev mätt! Recept kommer senare! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar