fredag 13 maj 2011

LESS

Jag blir så less, igår skrev jag världens inlägg sedan försvann det helt ut i rymden. Sen så slutade bloggen att funka så jag inte kunde skriva nå fler inlägg. Tog saken i egna händer och skaffade en till blogg då mitt tålamod inte räckte längre.

Nu är jag tillbaka igen och är lite små bitter. Mitt knä det är nått fel på det. Mitt vänster knä gör fortfarande ont när jag springer, inte när jag gör övningarna utan bara när jag springer. Första cardion sprang jag (för det ha bruka blivit bättre efter en stund) men andra palla jag inte, så jag fick gå. Jag blev så sur att jag efter träningspasset tog bilen till teamsportia och bestämde mig för att inget ska få hindra mig till att göra denna utmaning fullt ut. Så väl där frågade jag om jag hade fel skor och jajmen, förra året var jag för snål för att köpa riktigt dyra löparskor och tji fick jag för det. Sen så tror jag också att jag redan från början skulle kört med knäskydd. Är nämligen lite överrörlig i mina leder i knäna. Så jag tror är att det som skett är att när jag har sprungit så har jag 1. Inte kunnat springa på tårna ordentligt då skorna hade för mycket pronation för mitt egetbästa. 2. Blivit för svag och när man blir svag så orkar inte musklerna fixa överrörligheten. SÅ ut kom jag med sprillans nya skor och knä skydd och massa pengar fattigare. Lite bitter är jag, men bara en stund.


Imorgon blir det poledance för hela slanten i Sundsvall! Så bor ni där så kan ni komma och prova på och ha mig som instruktör! Anmälan kan man göra här. Så imorgon blir det nog inget träningspass för första gången, men jag ska ju hålla på mellan 10-18 så jag tror det räcker:) Blir nog bra för knät också, att få vila lite alltså.
näh nu sover jag snart. Hoppas det går bättre för er där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar