söndag 8 maj 2011

SOva?

Jag kan inte sova, prick klockan 8 så vaknar jag och sen går det bara inte att somna om, oavsett när jag gick och la mig. Det är lite frustrerande men vad tusan jag får ju fler timmar att göra något med på dygnet och powernapa kan jag alltid göra lite senare.

Igår var en bra dag, jag fick mycket gjort (packar upp ifrån flytten) och hade en riktigt bra träning. Det blev utomhus igår och jag känner faktiskt att det börjar gå bättre med att springa. Jag har ju lite svårt som sagt med att när pulsen rusar så vill jag stanna. Men igår gav jag mig den på att bara fortsätta. Hade även satt på mig en ljus tröja som inte är så luftig bara för att bevisa att jag kan svettas och ta kort på det. Blöt tyckte jag att jag blev men syntes gjorde det inte. Kanske var för att vi var utomhus.

Idag blir det gymmet i alla fall, känner att det är bra kombo att köra ute pass och några inne. Man gör samma saker fast det känns ändå som om man får lite variation.
Idag blir det minst 3 timmars träning, ska jobba så jag tänkte att jag skulle stoppa i mig lite mer mat idag. Jag vill verkligen inte äta för lite! Sen ska jag plantera om dessa som är mycket större nu. Tänk vad underbart det ska bli med egna paprikor,tomater,sockerätrter,chili och smultron! Längtar så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar