fredag 27 maj 2011

Det är farligt...

...för mig att spendera pengar. Det är som en spärr...sen går jag lös. Imorgon blir det Auktion, jag är lite rädd om jag ska vara helt ärlig. Tur att jag har sommarjobb. Har skaffat mig en ny telefon min andra är paj. Allt bara går sönder på samma gång.

Har fått lite input om att jag babblar lite för mycket i min videodagbok. Haha, prata är jag bra på. Ska försöka lägga upp nått fint. Men nu när jag har min nya tel kan jag filma med den, så då kommer det bli riktigt kuligt!

Har suttit i 3 timmar nu och försökt synka allt. Jädrans vad tid det tar, tror att det snart är dags för andra kaffekoppen. SÅ gott. Ikväll blire röj i huset, dunka dunka och flyttlådor. SÅÅÅÅÅ härligt att inte behöva bry sig om grannar! (bodde i lägenhet förut) .

Justdet! Jag har köpt ett linne i dag också (sa ju att jag går lös) Xtra Small var det! Waaaaah nu har jag nog fattat lite att jag har blivit lite mindre, har aldrig haft XS innan. Mycket spännande. Men det kan bli en massa spenderande också. Men jag får hålla på det, först tapeter och auktion. Galet vad kul det ska bli!!

Denna fina tapet kommer att finnas i mitt rum (vi har fått varsitt rum att göra vad vi vill med) så härlig!
Nu blir det flyttlådedans till Håkan hellström, denna härliga sommar kväll (jag har bestämt att det är sommar).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar