onsdag 4 maj 2011

Yeeses

Nu sitter jag här och små fryser lite, har inte duschat än så jag får väl skylla mig själv! Har precis ätit mitt sista mål för dagen och det var gottis! Grymt trött i kroppen denna gång dock, så himmla skönt!

Jo, jag köpte ju en våg igår, för när min vännina som också gör detta vråla att hon var sååå mätt och att det var så svårt att få i sig allt så tänkte jag att du kanske mina ögonmått inte är så bra, då jag blir exakt nöjd och hinner bli lite hungrig mellan målen.  Så sagt och gjort våg inköpt och nu så håller jag med, maaat hela dagen. Shit hur lite åt jag innan egentligen? Jag som ändå tycker att jag tryckt i mig innan. Jag har det då i alla fall bra då jag är van med att äta ofta den andra i huset vet jag inte riktigt hur det går för. Vi har ju knappt setts de sista dagarna.

Och appropå mat, det skär i hjärtat när jag säger att jag funderar starkt på att handla allt jag kan på lidl och stunta i ekologiskt. Ja så mycket mat som vi spenderar har jag då inte varit med om! Jag vill ju helst äta ekologiskt men jag tycker det är tråkigt att slänga fina äggulor. Är man student som jag är så måste man nog bli lite snål en stund. Fast jag vill inte. Hade jag haft lite mer koll på våra framtida utgifter hade det säkert gått bra med ekologiskt, men eftersom vi inte fått någon räkning än på huset så har vi ingen koll.
Jag försöker göra tummen upp men det hände ju en liten olycka här om dan, så det är inte så lätt... Mer om det sen. 
Nej nu ska här duschas och sen försökas monteras säng och soffa för de har kommit idag!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar