måndag 2 maj 2011

Herr och Fru

Det var första dagen igår utav 30 dagar utav träning och koncentrerad kosthållning. Fitnessfighten har börjat och vi är taggade!

Vilka är vi då?
Sambosar som har hängt ihop i 5 år. Har en liten minibullterrier på 2 år som heter Ica och har precis flyttat in i vårt nya hus tillsammans. Min tränings bakgrund är blandad men idag är jag instruktör i poledance och afrodans. Jontes bakgrund är militären och gym och sedan har det varit lite slentrian med gym och spring om jag får säga =)

Vi har innan försökt att samsas på gymmet innan och man kan väl säga att vi båda har stora viljor och lite olika åsikter om hur man ska göra saker, så det har blivit liten verkstad och mycket snack kan man väl säga.

Så nu har vi fått för oss att vi ska göra det här tillsammans, inte bara äta utan träna ihop plus att vi ska försöka utomhus. Ja man undrar ju hur det här skall gå. Ni får väl följa bloggen...

2 kommentarer:

  1. Min pojkvän och jag kör också FF ihop, tror det kan kännas skönt att göra det tillsammans :) Lycka till! Länkar till er!

    SvaraRadera
  2. Roligt! Ja då har man ju någon som kan dra i en;)

    SvaraRadera