tisdag 3 maj 2011

Morgonstund har...

Guld i mun. Eller hur var det?
Sitter här på bussen påväg till skolan, ögonen tryter men mätt känner jag mig! Och det som är lite skönt är känslan av lite molnande träningsvärk, det var länge sen och den är mer än välkommen!

Trots tröttheten tror jag på en bra dag idag, frukosten har jag fått i mig så nu har jag förutsättningar för att lyckas. Dock märkte jag att keson och kesellan var slut så jag fick improvicera mitt mellanmål, det blev knäckebröd med extra kyckling och en frukt räknade ut att det skulle bli samma kalorimängd.

Tips till er andra är fakiskt mitt knäckebröd Ryvita, det har högt fibern innehåll och innehåller ingen jäst! Och ni vet väl vad jäst gör? Precis som med deg så blåser den upp din mage! Kolla i butikshyllan och prova! Ska skicka en bild så får ni se hur det ser ut sen.
Nej nu blir det lite mer powernap. Overklig and out.
//SL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar