fredag 27 maj 2011

God morgon!

Klockan är 9 och jag har redan tränat! Wiho vad det går!
Klev upp 06.50 och var på gymmet 07.10, och då hunnit packa väska och fixat och dragit i mig en melon-kesella shake! (tack för tipset blalbal). Hann knappt vakna innan det var dags att träna. Trodde att jag skulle spy eftersom jag precis druckit shaken, men inga sådana känslor alls! Nu är jag helt mör i kroppen, det känns bra. Är lite sugen på mera redan nu, för imorgon blir det inget Fustra, för imorgon ska vi syssla med videoinspelning för poledancingen. Det betyder träning i minst 4 timmar, känns som att det räcker. 

Fick en komplimang idag utav en tjej på gymmet , hon tyckte jag var "liten" och var imponerad över mina resultat (berättade för henne om fighten). Så roligt! (mer sånt, jag ska också börja ge komplisar på gymmet).

Planterade om mina chilisar, paprikor och tomater här om dan. Detta är taget innan, men om jag säger såhär; Billiga grönsaker blir det i sommar. 

Just ja, Jarkko la ju ut en film på sin blogg igår. Det var såhär att jag hade lite svårt att känna att det tog med magövningarna som vi fick, så jag pratade lite med honom. Då sa han att det låg ute lite övningar på tuben och att jag skulle kunna prova dem. Så det är vad jag har gjort, och jag tänkte passa på att filma lite imorgon så kommer ni få se att det går!:) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar