fredag 20 maj 2011

Pluggar-drömmer mig bort i mina mål

Sitter här och pluggar och ja det ser ut såhär. Tog en bild på mig själv och insåg att jag ser ut som helvete. Hmm mitt humör är inte toppen och hyn börjar bli sämre...vad betyder det? PMS on the road. Ska försöka ta mig igenom denna gång lika bra som förra. Men just nu sitter jag med hemtenta i företagsekonomi, inte super kul.

Tränade imorse och det var lite svårt. Det är så svårt när det finns så sällskapliga typer på gymmet som vill prata. Jag vill ju bara köra järnet men jag har så svårt att vara otrevligt också. Sen är jag ju social i mig själv så, så jobbigt är det inte. Det dröpte svett om mig idag i alla fall. Nu har jag börjat räkna ner på riktigt nu är det bara 9 st träningspass kvar som jag måste köra mig in i väggen på varje gång.

Tänkte föresten på det här om varför jag gör detta. Det finns ju en massa, men det är en sak som jag tycker är viktigt. När man är instruktör i något så måste man kunna göra det man säger (om man inte är skadad) att någon annan ska göra. Jag hade planer innan denna tävling på att utbilda mig till PT genom högskolan och då kommer det att bli om 2 år. Har kollat upp kurserna jag behöver så jag ska lägga till lite i mitt program som jag går nu (Personalvetar programmet läser jag). Men som sagt så är jag av åsikten att gör som man gör och inte som man säger. Detta blev en push för mig att komma närmare mina mål i min träning och jag har kommit långt på dessa få dagar och har verkligen fått blodad tand. När folk frågar mig så vill jag veta och kunna säkert säga ett svar. Vad som än händer om 10 dagar så kommer jag att fortsätta mot mitt mål som personligtränare.  Mitt stora mål är just att jobba med personal och hälsa (träning), kombinera och inspirera företag att investera i sin personal på det sättet. Japp det vill jag och nu kom ju lite ekonomi med, för jag tror att främja hälsa skapar lönsamhet för varenda företag. GLADARE, LYCKLIGARE blir man ju!
Vägde mig idag och vågen visar att jag har gått ner 2 kg och måttbandet 9 cm i midjan ifrån start. Det händer grejer och jag gillar det. Nej nu måste jag springa och köpa kaffe på café så jag kan få kissa gratis;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar