måndag 30 maj 2011

Är redan lite ledsen, men berättar en liten hemlighet

Mmm, för nu är det slut!
Det är bara 10 min kvar. Det känns lite vemodigt måste jag säga. Idag har varit en kaosdag, förseningar och stress. Men det är tur att man ändå har något fast, och det är maten och träningen. Känner mer och mer nu, att om jag skulle sluta med allt så skulle det bli helt kaos, som det var innan. Att skapa någon sorts rutin skapar trygghet. Jag behöver tex inte tänka "ska jag verkligen träna idag" eller "vad ska jag äta idag" så skönt har det varit. 

Hemligheten
Idag var det pole med mina elever, så roligt att få träffa dem och puscha dem lite. De ger mig så mycket energi. Kände även idag att jag blivit grymt stark och att jag klarar mer trick än förut (och då har jag inte tränat mycket på stången denna månad). Det känns så bra, därför kommer jag att fortsätta med samma upplägg på träningen, för att man blir "allround" stark. Både för kroppen, hållningen och för min framtida satsning. För nu kommer min lilla hemlighet. Går allt som det ska så tänker jag ansöka om att få tävla i poledancing SM (Svenskt mästerskap, första året det körs). Denna resa har gett mig både tron, styrkan men även kicken för att bestämma mig. 

Mina planer är alltså att fortsätta att äta bra (men inte på kaloriunderskott) och försöka äta ekologiskt. Regelbundet då min kropp mått så bra utav det. Sedan kommer jag nu att byta lite pass till pole och börja stretcha varje dag. Jag kommer att fortsätta att träna detta pass minst 2 ggr i veckan för att bygga ordentligt. Så för mig blir det ingen vila!:) 

Denna vägg är tom, men jag lovar att det kommer att komma före och efterbilder. Ska försöka få ner allt på ett papper också, vad denna månad har gett mig, så det inte blir ett så virrigt videoinlägg på tuben. 
Nu blir det nanna på kudden, så får vi se vad morgondagen erbjuder! Kanske ska lyxa till det med en liten chokladmousse? Men inte på vanligt vis, utan på min systers vis. Mer info och recept kommer...så på denna blogg är det inte slut....:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar