lördag 7 maj 2011

Rumpsvett = Lycka

Jonte tyckte jag var knäpp när jag idag tänkte att jag skulle ta en bild på mitt fantastiska rumpsvett. Citat; " Det är ju inget man direkt ska va stolt över". Men jo, knäppa jag är så stolt!
Idag har varit en lång dag, med en 5 timmar sömn och sedan 5 timmars tenta. Men powernap är underskattat. Snabbsov en stund när jag kom hem och sedan bar det idag, väg till gymmet! 
När jag väntade på tåget (pendlar till Högskolan) så gick jag runt och tänkte att jag skulle köpa lite nya träningskläder, men kom på mig själv att det inte är så kul att köpa kläder nu eftersom jag inte vet hur jag kommer att se ut om 25 dagar. Så jag motiverade mig själv ännu mer att köra döden på mig själv inför passet. 
Sagt och gjort! Jag har nog aldrig svettats så mycket någonsin och det svartnade för ögonen när jag körde axelpressen, galet jobbigt var det, men så skönt efteråt. 

Och så tillbaka till rumpsvetten, för vad såg jag inte i spegeln när jag gick förbi om inte SVETT! som syntes till och med! Mitt problem är nämligen det att jag svettas typ inget, glömmer deo ibland utan att det märks. Att bli lite fuktig men inte mycket mer är ungefär så långt jag kommit. Och nej det är inget lyxproblem för det är nämligen så att jag är sjuk ganska ofta och jag tror att det kan bero på att jag inte får ut skiten, det är ju en del av rening-systemet. Så jag tänker vara stolt och överlycklig över min rumpsvett. Jag kommer att gilla den länge!

Maten har gått jätte bra idag och idag köpte jag färsk lax på torget så imorgon blir det grillen. Så jäsigt.

//SL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar