tisdag 17 maj 2011

Tappa byxor, smurf och äta sallad ute.

Idag efter träningen och mina andra ärenden var gjorda så kände jag att jag skulle vara lite social med mina studiekamrater. Tänkte att jag först skulle ätit i parken, eftersom jag hade med mig matlåda. Det regnade så jag kände att det inte var någon så där jätte rolig idée. Tjejerna satt på Café Mocca och käkade. Hade aldrig varit dit, men tänkte att antingen så tittar jag på eller så äter jag (hade ätit ett mellis precis efter träning så det var ingen brådska med mat), om det finns något att äta där för mig. Och det fanns det! Hälsomeny med redig sallad, kyckling och keso! Mycket nöjd var jag över bidraget. Gott var det också. Känner att det här med att väga ska inte bli för stor del utav mitt liv så skönt var det. Och att hela mitt sociala liv får inte heller raseras, det ska gå att kombinera det gäller bara att hitta och planera!
visst ser det gott ut?  

Jag har förövrigt sett ut som den där reklamen på tv, där de springer runt och håller upp byxorna. Är ju en thights-tjej och gillar stretchjeans så för mig har det inte märkts så mycket att det har försvunnit lite utav mig. Men idag så satte jag på mig mina chinos och hjälp, det kändes som om jag var en liten smurf i förstora kläder. Mina vänner brukar kalla mig för smurf eller nått annat som förknippas med litet (är160 cm lång). Men jag har aldrig riktigt känt mig liten själv, men idag kände jag verkligen att jag var liten! 
Hoppas man inte krymper på längden bara....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar