torsdag 26 maj 2011

Informativ update dag 25

Japp lite sent blev det med inlägg idag. Tänkte vara lite informativ. 
Idag var jag hos doktorn. Hon sa att jag har nån sorts hudsjuka (minns inte vad den hette) tror att det var Pityriasis versicolor ha varit någon släkting, då jag inte alls fick de rekomenadtionerna som finns på internet. 
Receptbelagt spray med dubbeldos skulle jag få. Väl på apoteket så hade de inget. Så nu får jag vänta ännu mer. Det gör att jag inte kan sola förens om minst 2 veckor. Jag kan inte se så fräsch ut på mina bilder och ha tonade muskler och bruna muskler som jag ville. Jaja, jag ska vara glad att det inte var något värre och att jag faktiskt börjar ta min kropp på största allvar och att jag behandlar den bättre. 

Träningen gick kung idag, tror det var för att jag ätit ordentligt idag med mindre än 3 timmars mellanrum. Nu såhär på natten  längtar jag dock till frukost.  Men ökade 1 kg i övn nr 1 idag, funderar på att öka lite till imorgon. Lite ont fortfarande i höft, så springning blev det inte men afro i massor och lite cykel. Jag gillar afro. Nu är jag trött. God natt vi hörs imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar