måndag 2 maj 2011

Stackars pojke!


Jonte sitter framför mig vid köksbordet och knaprar ärtskott och har precis ätit frukost och han frågar mig om jag är hungrig.

Inte så värst tycker jag. Men stackars pojken är
hungrig, hungrig. Tror att vi tänkt lite fel, eller de. För vi kan ju inte äta lika mycket då kommer ju hans musklemassa att försvinna då han förbrukar mer än vad han äter. Ska kolla upp det där. Har för mig att Jarkko snacka om att man skulle räkna ut kalorier på nått sätt med vikten.

Sen Vill jag UTLYSA. RECEPT! Är det någon som har nå bra recept på maten luncher om middag?
Är tacksam för svar!
Ja om inte vi är lata så har vi då en lat hund, fast just nu är det dags för morgonprommis! hepp hepp

//StinaLisa

3 kommentarer:

  1. Recept, håller med att det är svårt.. Men ungsstekt kyckling funkar ju alltid :) Sen köpte jag idag en mix av olika fisksorter, findus tror ja de va, där de va färdiga bitar. Och lite kcal och mkt protein , perfekt! :) haha De kan man ju alltid ha i en bulgur-sallad. Funkar ju även där med kyckling, tonfisk, you name it :) Är väl några förslag som ja kmr äta som lunch iaf :) / Sara Lyck (använder dock inte denna bloggen, men det funkade inte att kommentera hos dig annars. saralyck.blogg.se är den som ja bloggar i :) )

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!
    Ja, jag körde på kyckling i ugnen men frågan är om man bara ska ha det torra köttet eller är det bara jag som är kinkig?:)

    SvaraRadera
  3. Nu har jag även fixat så alla kan kommentera!

    SvaraRadera