söndag 15 maj 2011

Morgon Prommis

Ica har fått en ny lekkompis så nu ska vi dra ut och röja med Akilles. Så roligt när man hittar andra hundar som tycker det är lika kul att bara leka.

Har ju glömt att berätta hur det går för mig och vikterna, jag har ökat med 2 kg på alla överkropps övningar. Idag tänkte jag bemästra gymmet och öka ett kilo till. Vi får väl se hur det går....:)
Mycket laddad är jag efter god natts sömn och "vila" ifrån träningspasset. Men idag måste jag hålla mig till vad jag måste göra... Har sjukt mycket som behövs göras i skolan och därför så måste läsas böcker idag, men även köpas kobajs då det ska bli trädgårdsland på tomten (Coop har extrapris).

Jag är lite av en list skrivare. Jag älskar listor och att pricka av så listan ser ut såhär idag:
10.00 Prommis och lek med Akilles
11.30 snabbt mellis och läsa bok
12.30 gymmet
14.00 Laga mat och äta
15.00 kobajsköpning och mat för veckan handling
16.00 läsa bok
17.00 mellis igen och läsa bok
19.00 laga och äta mat
20.00 läsa bok
21.00 Frivilligt göra något som jag vill om jag har kommit 100 sidor i boken.

Så nu får vi se hur detta går:) Nu är det dags för språng, knäskydd på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar