måndag 9 maj 2011

: Kraschad dator och poledance.

> Japp, igår slutade min fina vapendragare att fungera. Precis när jag skulle ha poleklass. Som tur var så hade min chef Diana sin iPod i närheten, så det gick bra ändå.
>
> Det var sista gången för mina elever innan avslutning och ny termin. Det var så skoj! Jag älskar verkligen mitt jobb som poledance instruktör. Det så roligt och givande att se tjejer blomma ut och utvecklas. Det ger mig kickar att se dem ge järnet och utmana sig själv. Kanske är jag lite knäpp jag vet inte:)
> Många tror ju att poledance är strippdans och det är väl något jag får argumentera om var och varannan dag. Poledance är allt jag gillar, dans, styrka, smidighet och psykisk utmaning (för det gör ont ibland). Och poledance är både för tjejer, damer och kvinnor ( har elever som är +50) men även för killar. Så har ni inte provat, prova!! Man behöver inga förkunskaper! Kolla in vår hemsida www.dinalicenter.com
>
> Klockan 1 inatt beställde jag ny dator så vi får väl hoppas på att den kommer snart. Att göra allt på sin iphone är väl inte helt optimalt. Snacka om att vara beroende.
>
> Nu sitter jag och Ica på bron och njuter utav solen och frukost istället. Funderar på vad vi ska erbjuda denna fina dag...
>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar