torsdag 5 maj 2011

Kaos i kaoset

Har tenta imorgon, Ekonomistyrning , bokföring budgetering kalkylering ni vet? Eller kanske inte. Pga av flytten så har jag inte kunnat plugga så mycket så nu sitter jag här sista dagen och pluggar...det är kaos för jag fattar inte och känner att jag har massa annat jag behöver göra. Fick ta en liten pause i alla fall och göra lite mat. Gjorde en köttfärsås på älgfärs då jag upptäckte att det är en bra proteinkälla. Jag gillar inte heller nöt och fläskfärs då jag är uppvuxen på älg. Så tur hade jag!

Idag har jag pratat med Jarkko, då jag var lite osäker på några saker. Mycket bra samtal där jag blev pepp på att utmana mig själv ännu mer. Jag skulle ju kunna bara låtsas att jag tycker att det är jobbigt nu, men vissa övningar för mig är underkurs då jag fått mycket gratis i poledancen. Så Jarkko tipsade mig om lite nya övningar.  Det ända som gick sådär idag var att jag tog med mig Ica (hunden) i träningen. Hon har ju inte kondisen så det måste sett roligt ut när vi kom springandes. Eller mer; jag kom dragandes på en hund. Ica vägra springa snabbt, hon tyckte det var bättre om jag drog henne. Så lite extra tyngd idag på kardion. På styrkan var väl ända problemet att Ica gillar att ha mig som ryggstöd eller slicka svett... haha. Men, idag var jag riktigt slut efter passet, tack Jarrko!

Jonte och jag har knappt tränat tillsammans då vi har olika scheman, vi får väl se. Det är så roligt när man är två då, utmanar man sig mer, och då menar jag två människor.

Nu tillbaka in i kaoset.
//SL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar