lördag 21 maj 2011

Tung dag

Jag har skrivkramp. Jag kommer ingenstans på min hemtenta och stressen börjar komma. Dagen idag är tung, kroppen är tung och humöret är tungt. Känns inte som om det hänt så mycket så att det syns på dessa 21 dagar. Tittade precis på mina "dag ett-bilder" och kollade mig i spegeln, inte såg jag någon stor skillnad inte.
Jag är less och förbannad och vill inte göra någonting. Tur att inte Jonte är hemma så han slipper mitt humör. Men bara för att mitt humör tryter men tänker jag inte skippa träningen, då blir ju bara humöret ännu sämre, någonting måste jag ju kunna klara av....Tror det är energin som börjar tryta nu också... mer mat vill kroppen ha.

Så, nu tänker jag befinna mig i dessa känslor en liten stund, sedan tänker jag släppa dem och gå vidare. Ingen "offerkofta" för länge nej, vara maximalt sur och grinig en stund är bättre än att vara långsint och grå länge.
9 dagar kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar