lördag 28 maj 2011

Den bjuder jag på!

Idag har varit en lång dag. Gårdsauktionen var kung, måste dock lära mig att behärska mig. Blir lätt lite impulsiv:) Men för att vara första gången är jag mycket nöjd! Kommer bild bevis senare. 
Kostmässigt har dagen varit dåligast hittintills. Försov mig imorse så jag hann inte göra någon matsäck. Eftersom auktionen var mitt ute i ingenstans så fanns där bara ett korvstånd, så det blev en hamburgare och  2 korvar utan någonting på. Sen blev det Donken, en sallad med extra kyckling- den var ju hyffsad men man känner ju att det blir knas. Har gjort det jag kunnat för dagen och jag är mycket stolt att jag tog mig ut när jag kom hem! Här kommer ett litet klipp, så där hiskeligt med närbild och frächhet efter ett pass. Men den bjuder jag på! Man kan ju inte alltid se ut som en gudinna och vara mästare på att filma eller hur?;)
 
Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar